Verbonden in tijden van Corona

Intieme zeezegening

Op Pinkstermaandag staat in Wenduine de Zeezegening op het programma. Door de maatregelen omwille van het coronavirus werd dit evenement eveneens afgelast. Koster Wim en Pastoor Jos trokken maandagmorgen samen de zee op om de jaarlijkse traditie in eer te houden. Voor de kust van Wenduine werd om 11 uur de zee gezegend terwijl de klokken werden geluid in de kerk. We vertrouwden een ankerkruis in bloemen aan de Noordzee toe.

Op Pinkstermaandag staat in Wenduine de Zeezegening op het programma. Door de maatregelen omwille van het coronavirus werd dit evenement eveneens afgelast. Koster Wim en Pastoor Jos trokken deze morgen samen de zee op om de jaarlijkse traditie in eer te houden. Voor de kust van Wenduine werd om 11 uur de zee gezegend terwijl de klokken werden geluid in de kerk. We vertrouwden een ankerkruis in bloemen aan de Noordzee toe.

Slået op af Kerken De Haan i Mandag den 1. juni 2020

Een reactie achterlaten

Je e-mailadres zal niet getoond worden. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *