Verbonden in tijden van Corona

Pastoor Jos spreekt jouw toe op tweede paaszondag

Pastoor Jos spreekt je toe. Tweede Paaszondag

Slået op af Kerken De Haan i Lørdag den 18. april 2020

Ook op beloken Pasen hou ik eraan een nummer te brengen uit de liturgie van deze tweede Paaszondag.

Slået op af Kerken De Haan i Lørdag den 18. april 2020
Paasboodschap van Pastoor Jos

Wij wensen jullie een zalig Pasen. Pastoor Jos houdt er aan jullie elk weekend een boodschap te brengen.

Slået op af Kerken De Haan i Lørdag den 11. april 2020
Lied van de week (Paasweekend)
Op Palmzondag breng ik jullie het intredelied ‘De Koning van de vrede’ Veel luistergenot.

Slået op af Kerken De Haan i Lørdag den 4. april 2020

Pastoor Jos spreekt je toe

PastoorJos spreek je toe.

Slået op af Kerken De Haan i Lørdag den 4. april 2020

Tijdens de Corona-quarantaine tijd hou ik eraan elk weekend een lied te brengen passend bij de liturgie. Op de vijfde zondag in de veertigdagentijd heb ik, als koster-organist van de federatie De Haan, gekozen voor het lied ZJ 303 ‘Uit diepte van ellende’. Hou jullie gezond.

Slået op af Kerken De Haan i Lørdag den 28. marts 2020

Als koster van de federatie De Haan hou ik eraan zolang er geen erediensten mogen doorgaan een lied uit de eucharistieviering te brengen. Deze week ZJ 506 mijn herder zijt Gij o mijn Heer. Hou je gezond!

Slået op af Kerken De Haan i Lørdag den 21. marts 2020

Een reactie achterlaten

Je e-mailadres zal niet getoond worden. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *